شرح وظایف
رئیس امور اداری
شرح وظایف:
مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به کارشناسان کارگزینی شامل: مکاتبات اداری، صدور احکام، امور مربوط به ارتقاء طبقه، رتبه ، احتساب سوابق، اعمال مدرک تحصیلی پرسنل
مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تایمکس، حضور و غیاب، مرخصی، ماموریت پرسنل ستادی و محیطی
برنامه ریزی، هدایت و کنترل برنامه های نقلیه، تاسیسات
نظارت بر امور خدمات ستاد و مراکز و پایگاهها و ...
برنامه ریزی ، کنترل و نظارت امور مرتبط با انبار دارویی و ملزومات
نظارت برحسن اجرای وظایف امور اداری در تدارکات و کارپردازی
نظارت بر حسن اجرای وظایف امور اداری در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش
نظارت بر انعقاد قراردادهای وسیله نقلیه و نیروهای نظافتی و IT
سازماندهی فعالیتهای مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
شرکت در جلسات و کمیسیونهای مرتبط
برنامه ریزی جهت اجرای قوانین و دستورالعمل ها و پیگیری و نظارت بر جهت اجرا
ارجاع نامه های اداری به کارکنان شاغل در حوزه اداری جهت اقدام و پیگیری و تهیه پاسخ مکاتبات
بررسی،تجزیه و تحلیل و اظهار نظر در خصوص آمار و اطلاعات ارائه شده
حفاظت از حق و حقوق پرسنلی بر طبق قوانین دانشگاه
تعامل مناسب با تمام واحدهای ستادی و مراکز تحت پوشش برای تسهیل فرایندها
مسئول کارگزینی
شرح وظایف:
صدور احکام پرسنل رسمی، پیمانی، طرحی و قراردادی
تهیه و ارسال خلاصه سوابق پرسنل به جهت ارتقای طبقه و رتبه و ...
مکاتبات پرسنل رسمی، پیمانی، طرحی و قراردادی
انجام امور مربوط به پرسنل بازنشسته
تهیه آمار و گزارشات نیروی انسانی درخواستی از دانشگاه و مدیریت
صدور گواهی انجام کار، حقوق و مسکن و غذا و اعلام شروع به کار و پایانکار پرسنل
صدور گواهی کارکرد ماهانه پرسنل مامور
صدور کلیه ابلاغ های تعیین محل خدمت با توجه به پیشنهاد ابلاغ از واحد گسترش
بررسی و انجام فرآیندهای مربوط به تبدیل وضعیت
کارگزین
شرح وظایف:
تهیه و ارسال خلاصه سوابق پرسنل به جهت ارتقای طبقه و رتبه و ...
امور مربوط به پرسنل برون سپاری و خرید خدمت
انجام امور مربوط به ارزشیابی کارکنان
مکاتبات پرسنل رسمی، پیمانی، طرحی و قراردادی
کارگزین
شرح وظایف:
تعریف و ثبت اثر انگشت و تخلیه اطلاعات حضور و غیاب
امور مربوط به استعلاجی ها انجام مکاتبات مربوطه و پیگیری کمیته های استعلاجی
تنظیم کارت مرخصی پرسنل و ثبت مرخصی های روزانه و مرخصی ساعتی در کارت مرخصی پرسنل
امور رفاهی و بیمه تکمیلی کارکنان
محاسبه و اعلام مانده مرخصی کارکنان
انجام امور مربوط به ارزشیابی کارکنان
کارپرداز
شرح وظایف:
بهبود و توسعه سیاست ها و روش های خرید جهت رسیدن به اهداف با کمترین بهای ممکن
مدیریت اطلاعات
برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تامین اعتبار
برنامه ریزی، نظارت و مدیریت هزینه های انرژی و ارائه راهکارهای کاهش هزینه
انجام کلیه امور مربوط به چاپ، بنر، استند و تابلو
پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز ستادی و واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات تخصیص یافته
مسئول انبار دارویی
شرح وظایف:
مدیریت اطلاعات انبار
برچسب گذاری اقلام و تجهیزات و طبقه بندی بر اساس موارد مصرفی
توزیع اقلام مورد نیاز واحدهای تابعه
نظارت و کنترل موجودی کالاهای انبار
کنترل تاریخ تولید و انقضای اقلام و اعلام تاریخ های نزدیک انقضا
ثبت اقلام ورودی و خروجی از انبار طبق اسناد دریافتی
کمک انبار دارویی
شرح وظایف:
مدیریت اطلاعات انبار
برچسب گذاری اقلام و تجهیزات و طبقه بندی بر اساس موارد مصرفی
توزیع اقلام مورد نیاز واحدهای تابعه
نظارت و کنترل موجودی کالاهای انبار
کنترل تاریخ تولید و انقضای اقلام و اعلام تاریخ های نزدیک انقضا
ثبت اقلام ورودی و خروجی از انبار طبق اسناد دریافتی
مسئول انبار ملزومات
شرح وظایف:
مدیریت اطلاعات انبار
برچسب گذاری اقلام و تجهیزات و طبقه بندی بر اساس موارد مصرفی
توزیع اقلام مورد نیاز واحدهای تابعه
نظارت و کنترل موجودی کالاهای انبار
ثبت اقلام ورودی و خروجی از انبار طبق اسناد دریافتی
مسئول دبیرخانه
شرح وظایف:
انجام فرآیندهای دبیرخانه
امور مربوط به زیراکس
امور مربوط به میز خدمت
مسئول فناوری اطلاعات
شرح وظایف:
راه اندازی اتوماسیون اداری کارکنان ستاد و مراکز
رفع آلودگی های ویروسی به وجود آمده در سیستم های ستاد و مراکز
ارتباط مستمر با شرکتهای طرف قرارداد و رفع اشکالات و نیازهای کاربران
درج و به روز رسانی مطالب وب سایت مرکز
نیازسنجی نرم افزارهای تحت شبکه
فراهم سازی بستر استفاده از منابع نرم افزاری و سخت افزاری شبکه
پشتیبان گیری دوره ای از داده های مهم مربوط به نرم افزارها
تهیه فایل های آموزشی برای کاربران اتوماسیون اداری
مسئول خدمات
شرح وظایف:
تامین نیروی انسانی مورد نیاز امور خدماتی
برآورد، پیگیری و تامین لوازم و اقلام مصرفی مورد نیاز امور خدمــاتی
تقسیم وظایف و تعیین برنامه کاری پرسنل خدماتی
نظارت بر حسن انجام امور خدماتی و سنجش عملکرد پرسنل مربوطه
تلاش در جهت برقراری امنیت و ایمنی محیط کار
خدمتگزار:
شرح وظایف :
دریافت برنامه کاری روزانه ودستور العمل مربوطه از مسئول واحد خدمات .
درخواست وتحویل وسایل ومواد مورد نیاز بهداشتی ونظافت از مسئول واحد .
نظافت محدوده موظف در دفعات تعیین شده .
گرد گیری وتمیز کردن وسایل اداری – پرده – پنجره ودرب محدوده موظف .
نظافت وضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی .
جمع آوری اوراق باطله – زباله وگرد آوری آنها در نایلون مربوطه در محل تخلیه زباله مرکز ومراکز تابعه .
تمیز کردن ظروف زباله اتاق ها ونایلون کشی آنها بطور روزانه .
جابجایی وسایل و لوازم اداری و فنی براساس دستور مسئول واحد .
مبادله مکاتبات و پرونده ها وتوزیع آنها بین واحد های داخلی .
حفاظت از اماکن یا تجهیزات و وسایل براساس دستور مسئول واحد .
اداره آبدارخانه تحت مسئولیت با رعایت موازین بهداشتی.
تهیه وتوزیع چای روزانه کارکنان .
گزارش موارد مورد مشاهده در امور خدماتی به مسئول واحد .
مسئول نقلیه
توزیع مناسب وسایل نقلیه بین واحد ها و مراکز با توجه به درخواست های اعلام شده .
تنظیم بر نامه رفت و برگشت سرویس های اداری
ناظر تاسیسات
شرح وظایف:
انجام امور فنی و مهندسی مربوط به نگهداری از ساختمانها و تاسیسات مرکزی از قبیل: آب ، برق ، تلفن، گاز ، فاضلاب، آساننسور، تهویه مطبوع، فن کوئل و هوارسانها
تهیه طرحهای نوسازی قطعات و وسایل مربوط به تاسیسات
نوسازی قطعات مربوط به تاسیسات
تهیه و تنظیم برنامه و برآورد هزینه مربوط به چگونگی توسعه و تعمیر تاسیسات مرکزی
انجام تحقیقات و بررسیهای علمی و فنی در زمینه برق و تاسیسات
سرپرستی و نظارت بر لوله کشی ساختمانها و تعمیر وسایل تاسیساتی
نظارت بر تهیه قطعات یدکی و نصب و انتقال وسایل تاسیساتی
-نظارت بر کار شرکتهای پیمانکار و کنترل و هماهنگی فعالیتهای مربوطه
Change the font color:
main color:
second color:
انتخاب رنگ پس زمینه:
Change the spacing between words:
Change the distance between the lines:
Change mouse type:
Change the font
BlindText