فرایند واحد اعتبارات ۱- دریافت تخصیص ۲- تعهد ریالی درخواست خرید واحدها و کارپردازی ۳- ارسال درخواست بعد از تعهد اعتبار جهت روکش اسناد به کارپردازی ۴- تامین اعتبار اسناد هزینه قطعی براساس دریافتی از دانشگاه و تخصیص آن ۵- ارائه تراز عملیاتی اعتبارات و تنظیم تفریغ بودجه ماهانه تقسیم بندی اعتباری اسناد هزینه بر اساس کد و برنامه-۶ پیگیری اسناد در دانشگاه تاصدور سند وچک -۷
فرآیند واحد دفترداری ۱-صدورکلیه اسناد کارپردازی بعد ازرسیدگی و اعتبار ۲-صدور اسناد حقوقی ۳-گرفتن تراز(کل،معین،آزمایشی) پایان هر ماه ۴-گرفتن مغایرت بانکی ، تفریغ و صورت تطبیق درآمد، صورت تطبیق رابط ستاد با واحد ۵-بررسی اسناد بطور روزانه جهت رفع اشتباهات ۶-صدور کلیه اسناد تعهدی ۷-تعریف کدینگ در شروع اتوماسیون مالی ۸-ثبت نامه های ارسالی و وصولی به دانشگاه ۹-صورت مالی در پایان سال مالی
فرآیند واحد رسیدگی و ارسال اسناد مالی -تفکیک اسناد ارسالی برای دانشگاه - تفکیک و بایگانی اسناد مالی -رفع واخواهی کارپردازی -رفع واخواهی اسناد - تکمیل امضا و مهر برگ شمار بر روی کلیه اسناد مالی - بررسی کلیه اسناد -ثبت در سامانه معاملات فصلی - آماده کردن و بردن اسناد هزینه قطعی مثبته حسابداری جهت رسیدگی کارشناسان رسیدگی دانشگاه
_مهر رسیدگی شده برروی کلیه اسناد دریافتی از سوی کارپردازی _کنترل درخواست خریدها براساس تامین اعتبار توسط واحد اعتبارات مطابق منابع تامینی _پس از رفع واخواهی جهت تنظیم صدور سند ارجاع می گردد.
فرایند واحد درآمد - تهیه و تنظیم اسناد و صورتحساب های ارسالی به موسسات طرف قرارداد (مطالبات از سازمان های بیمه گر) -پیگیری و ثبت و نظارت بر وصول مطالبات از موسسات طرف قرارداد -کنترل و نظارت صندوق مراکز تابعه و تطبیق با نرم افزارهای مرتبط -ثبت درآمدها در نرم افزار موجود و تطبیق آنها -تهیه و ارائه گزارشات درآمدی به مقامات مافوق -تهیه صورت مغایرت بانکی حسابهای درآمدی -پیگیری وصول مطالبات -انجام سایر وظایف محوله از جانب مقام مافوق