سایت پیشین مرکز

کالاهای آسیب رسان سال 1403

پسماند عملیاتی

سلامت کارکنان

کمپین ملی فشارخون و دیابت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 1401/04/25 - 10:54
  • - تعداد بازدید: 3358
  • - تعداد بازدید کنندگان: 3163
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

آمادگی مراکز نمونه گیری

برای مراجعین مشکوک به کرونا

3334.mp3 آمادگی مراکز نمونه گیری
آمادگی مراکز نمونه گیری (PCR)  برای مراجعین مشکوک به کرونا 
  
 
 
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت غرب تهران  با توجه به افزایش با توجه به افزایش مراجعه  بیماران سرپایی به مراکز منتخب و مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های بهداشت در سطح مناطق تحت پوشش(18،9،21،22)  هماهنگی لازم با مراکز نمونه گیری تحت پوشش انجام شده تا برای مراجعین ارجاع شده دارای علایم  در اسرع وقت نمونه  گیری انجام شود .
محسن شاطری مقدم ، در گفتگو با روابط عمومی مرکز بهداشت غرب  با اشاره به اینکه  با توجه به افزایش  مراجعین سرپایی مراکز منتخب و مراکز خدمات جامع سلامت مراکز نمونه گیری  مشخص و ساعت ارائه خدمت نیز افزایش یافت . وی با بیان اینکه رعایت پروتکل ها در بین مردم ضعیف شده و  این امر زمینه گسترش بیماری بیش از پیش افزایش می دهد، گفت: از همین رو هماهنگی  لازم جهت ارائه خدمت نمونه گیری در سطح مناطق تحت پوشش انجام شده است . تا با تشخیص زود هنگام و شروع درمان بسمت جدی شدن بیماری پیش نرویم .
مقدم  بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، استفاده مستمر از ماسک و تکمیل واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: به منظور سرعت بخشیدن به روند تشخیص بیماری، مراکز خدمات جامع سلامت والفجر، یافت آباد، شهرک آزادی و المپیک نیز از بیماران تست رپید می گیرند.و مراجعین محترم جهت مشاهده مراکز نمونه گیری به لینک ذیل مراجعه کنند :
 
 
  • گروه اخبار : اخبار
  • کد خبر : 3334
:
کلیدواژه ها
مرکز بهداشت غرب تهران           واحد روابط عمومی
خبرنگار

مرکز بهداشت غرب تهران واحد روابط عمومی

Template settings