لینک دانشگاه علوم پزشکی ایران

                  مراجعین و شهروندان 

              کارت بهداشت https://behdashtkart.ir


                  شرح فرآیند: 1. مراجعه متقاضیان دریافت کارت تندرستی به دفاتر پیشخوان 2. احراز هویت 3. پرداخت هزینه 4. مراجعه متقاضی به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی 5. پرداخت هزینه ویزیت پزشک 6. مراجعه به پزشک و انجام معاینات و درخواست آزمایش 7. مراجعه فرد به آزمایشگاه 8. مراجعه مجدد فرد به مرکز خدمات سلامت و مشاهده نتیجه آزمایش فرد 9. تصمیم گیری پزشک مبنی بر تائید یا رد صلاحیت فرد 10.ارسال نتیجه به دفاتر پیشخوان 11. مراجعه فرد به دفتر پیشخوان و دریافت کارت تندرستی

 

 

 

               صدور مجوز شروع فعالیت صنف و یا صنعت 

ثبت اصناف در سامانه و اخذ QR CODE  https://sameh.behdasht.gov.ir/guilds/

 

 

 

         سامانه ارتباط مردمی 190 - رسیدگی به شکایات وزرات بهداشت (تماس با شماره 190)

 

 

            صدور مجورهای بهداشتی بخش درمان https://parvaneh.behdasht.gov.ir

                 (موافقت اصولی: صدور، تمدید، ابطال،تغییر نام و افزایش بخش/تجهیزات/تخت و ..

                  پروانه بهره برداری: صدور، تمدید، افزایش بخش جدید، تعطیلی بخش، راه اندازی تجهیزات/ تخت

                  پروانه مسئول فنی: صدور، تمدید، تغییر شیفت کاری، انصراف، پروانه المثنی و ...

                    اعلام مفقودی پروانه)

 

 

              صدور مجوز های بهداشتی کارخانه ها و کارگاه ها ی مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی www.ttac.it

(صدور پروانه بهره برداری و مسئول فنی کارخانجات محصولات غذایی،

آرایشی و بهداشتی توسط کارخانجات و واحدهای تولیدی)

 

 

              شبکه ملی آزمایشگاه  Fdlabnet.fda.gov.ir

(ارسال درخواست آزمایش بر روی نمونه های گرفته شده از کارخانجات و سطح عرضه توسط اداره نظارت و شبکه های بهداشت

ارسال پاسخ آزمون های انجام شده به متقاضیان توسط آزمایشگاه کنترل غذا و دارو و  پرداخت هزینه های آزمون ها توسط متقاضیان)

 

            صدور مجوز های داروخانه https://pharmacy.fda.gov.ir

(استعلام سابقه اشتغال، اعلام شروع بکار، بهره برداری از داروخانه، معرفی قائم مقام مسوول فنی، معرفی، تمدید و قطع همکاری مسوول فنی، تغییر شیفت کاری، معرفی جانشین موسس، درخواست جابجایی و انتقال مکان داروخانه، ابطال و تاسیس همزمان، اعلام بازگشایی داروخانه تعطیل شده، درخواست شبانه روزی شدن، ابطال مجوز داروخانه، درخواست صدور مجوز فروش اینترنتی اقلام غیر دارویی داروخانه در سامانه)       

  

              سامانه صدور کارت  واکسیناسیون کرونا https://vcr.salamat.gov.ir/fa

 

                   گزارش خطا در کارت دیجیتال واکسن            https://issue.salamat.gov.ir

 

                      سامانه تدارکات دولت https://setadiran.ir/setad/cms

 

  • 1404/09/23 - 12:54
  • - تعداد بازدید: 142
  • - تعداد بازدید کنندگان: 132
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه تخصصی واحد بحران مرکز بهداشت غرب با سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در راستای تقویت ایمنی ساختمان‌ها و همکاری‌های بین‌سازمانی

در راستای تقویت بستر همکاری‌های بین‌سازمانی و ارتقای ظرفیت پاسخگویی به حوادث غیرمترقبه، جلسه تخصصی واحد مدیریت بحران مرکز بهداشت منطقه غرب با حضور سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد.

364149.mp3 جلسه تخصصی واحد بحران مرکز بهداشت غرب با سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در راستای تقویت ایمنی ساختمان‌ها و همکاری‌های بین‌سازمانی
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت غرب، در راستای تقویت بستر همکاری‌های بین‌سازمانی و ارتقای ظرفیت پاسخگویی به حوادث غیرمترقبه، جلسه تخصصی واحد مدیریت بحران مرکز بهداشت منطقه غرب با حضور سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی روز شنبه تاریخ 22 آذر ماه در دفتر مدیریت مرکز بهداشت غرب برگزار شد.در این جلسه، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به بررسی چالش‌های ایمنی ساختمان‌های عمومی و بهداشتی پرداخت و تأکید کرد:«صدور تأییدیه ایمنی از سوی آتش‌نشانی نه یک روال اداری، بلکه یک الزام حیاتی برای جلوگیری از فاجعه‌های قابل پیش‌بینی است. عدم رعایت استانداردهای ایمنی — از جمله خروجی‌های اضطراری، سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، و استفاده از مصالح غیرمقاوم می‌تواند در لحظات بحران، هزینه‌های جانی و بهداشتی غیرقابل جبرانی داشته باشد.»همچنین، راهکارهایی برای تقویت همکاری سازنده میان دو نهاد پیشنهاد شد، از جمله:ایجاد پروتکل‌های اشتراک‌گذاری داده‌های ایمنی ساختمان‌های بهداشتی (مراکز خدمات جامع سلامت آزمایشگاه‌ها، پایگاه های سلامت )برگزاری تمرین‌های ترکیبی آتش‌سوزی-بهداشتی با مشارکت تیم‌های امداد و مراقبین سلامت یکپارچه‌سازی فرآیند صدور تأییدیه ایمنی در مراحل طراحی و بازرسی مراکز بهداشتی مسئول واحد بحران مرکز بهداشت غرب نیز با قدردانی از تعامل سازنده سازمان آتش‌نشانی، افزود:«در مدیریت بحران، واکنش هماهنگ سریع‌تر از واکنش‌های انفرادی است. سلامت عمومی زمانی تاب‌آور می‌ماند که زیرساخت‌های فیزیکی آن نیز در برابر خطرات غیرمترقبه مقاوم باشند.»برگزاری این جلسه، گامی مؤثر در جهت تحقق «شهری هوشمند در برابر بحران» و تقویت سلامت ساختاری، به‌عنوان پایه‌ای برای سلامت اجتماعی، محسوب می‌شود. 
  • گروه اخبار : اخبار
  • کد خبر : 364149
:
کلیدواژه ها
اکرم  عزتی
خبرنگار

اکرم عزتی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings