سایت پیشین مرکز

                  مراجعین و شهروندان 

              کارت بهداشت https://behdashtkart.ir


                  شرح فرآیند: 1. مراجعه متقاضیان دریافت کارت تندرستی به دفاتر پیشخوان 2. احراز هویت 3. پرداخت هزینه 4. مراجعه متقاضی به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی 5. پرداخت هزینه ویزیت پزشک 6. مراجعه به پزشک و انجام معاینات و درخواست آزمایش 7. مراجعه فرد به آزمایشگاه 8. مراجعه مجدد فرد به مرکز خدمات سلامت و مشاهده نتیجه آزمایش فرد 9. تصمیم گیری پزشک مبنی بر تائید یا رد صلاحیت فرد 10.ارسال نتیجه به دفاتر پیشخوان 11. مراجعه فرد به دفتر پیشخوان و دریافت کارت تندرستی

 

 

 

               صدور مجوز شروع فعالیت صنف و یا صنعت 

ثبت اصناف در سامانه و اخذ QR CODE  https://sameh.behdasht.gov.ir/guilds/

 

 

 

         سامانه ارتباط مردمی 190 - رسیدگی به شکایات وزرات بهداشت (تماس با شماره 190)

 

 

            صدور مجورهای بهداشتی بخش درمان https://parvaneh.behdasht.gov.ir

                 (موافقت اصولی: صدور، تمدید، ابطال،تغییر نام و افزایش بخش/تجهیزات/تخت و ..

                  پروانه بهره برداری: صدور، تمدید، افزایش بخش جدید، تعطیلی بخش، راه اندازی تجهیزات/ تخت

                  پروانه مسئول فنی: صدور، تمدید، تغییر شیفت کاری، انصراف، پروانه المثنی و ...

                    اعلام مفقودی پروانه)

 

 

              صدور مجوز های بهداشتی کارخانه ها و کارگاه ها ی مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی www.ttac.it

(صدور پروانه بهره برداری و مسئول فنی کارخانجات محصولات غذایی،

آرایشی و بهداشتی توسط کارخانجات و واحدهای تولیدی)

 

 

              شبکه ملی آزمایشگاه  Fdlabnet.fda.gov.ir

(ارسال درخواست آزمایش بر روی نمونه های گرفته شده از کارخانجات و سطح عرضه توسط اداره نظارت و شبکه های بهداشت

ارسال پاسخ آزمون های انجام شده به متقاضیان توسط آزمایشگاه کنترل غذا و دارو و  پرداخت هزینه های آزمون ها توسط متقاضیان)

 

            صدور مجوز های داروخانه https://pharmacy.fda.gov.ir

(استعلام سابقه اشتغال، اعلام شروع بکار، بهره برداری از داروخانه، معرفی قائم مقام مسوول فنی، معرفی، تمدید و قطع همکاری مسوول فنی، تغییر شیفت کاری، معرفی جانشین موسس، درخواست جابجایی و انتقال مکان داروخانه، ابطال و تاسیس همزمان، اعلام بازگشایی داروخانه تعطیل شده، درخواست شبانه روزی شدن، ابطال مجوز داروخانه، درخواست صدور مجوز فروش اینترنتی اقلام غیر دارویی داروخانه در سامانه)       

  

              سامانه صدور کارت  واکسیناسیون کرونا https://vcr.salamat.gov.ir/fa

 

                   گزارش خطا در کارت دیجیتال واکسن            https://issue.salamat.gov.ir

 

                      سامانه تدارکات دولت https://setadiran.ir/setad/cms

 

  • 1404/02/11 - 09:31
  • - تعداد بازدید: 1202
  • - تعداد بازدید کنندگان: 1049
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دیدار مستقیم سرپرست مرکز بهداشت غرب تهران با کارکنان: شنیدن چالش‌ها و برنامه‌ریزی برای ارتقای خدمات

348071.mp3 دیدار مستقیم سرپرست مرکز بهداشت غرب تهران با کارکنان: شنیدن چالش‌ها و برنامه‌ریزی برای ارتقای خدمات
00:00
00:00
دانلود
00:00
00:00
دانلود
00:00
00:00
دانلود

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت غرب تهران : جلسه ای  صمیمانه در روز پنجشنبه تاریخ 11 ادریبهشت در دفتر رئیس مرکز بهداشت غرب با کارکنان برگزار شد ، دکتر کریمی، رئیس این مرکز، با کارکنان و پرسنل حوزه تحت مدیریت خود دیدار کرد. این نشست با هدف بررسی چالشها و شنیدن دغدغه های کارکنان در راستای ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی مناطق تحت پوشش تشکیل شد

 

در ابتدای نشست، کارکنان واحد های بهداشت حرفه ای و بهداشت محیط به  بیان مشکلات عمده خود پرداختند.

خانم دکتر کریمی با شنیدن دقیق نظرات، اظهار داشت: «اولویت اصلی ما رفع موانع پیشروی همکاران و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان است. قطعاً پیگیری های لازم برای تأمین درخواست ها  انجام خواهد شد.»

 

سرپرست مرکز بهداشت غرب تهران در پایان با تقدیر از تلاش های بیوقفه کارکنان بهداشت حرفه ای و بهداشت محیط بویژه در تعطیلات نوروز و هفته سلامت ، خاطرنشان کرد: تعامل مستقیم با همکاران بهترین راه برای شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آنها به فرصت های بهبود است. امیدوارم با همکاری جمعی، شاهد ارتقای چشمگیر عملکرد این مرکز در ماه های آینده باشیم.

 

این نشست با پرسش و پاسخ و ارائه پیشنهادهای عملی از سوی کارکنان به پایان رسید.

  • گروه اخبار : اخبار
  • کد خبر : 348071
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings
Close menu